QNB Finansbank, Migros ve İGA İstanbul Havalimanı
SAS Türkiye müşterilerinin büyük başarısı
SAS müşterilerinin küresel seviyede tanınması ve tanıtılması için düzenlenen SAS Müşteri Muvaffakiyet Ödülleri’ne bu yıl SAS Türkiye müşterileri damga vurdu. Üç SAS Türkiye müşterisi yarışmada dört kategoride birincilik mükafatı kazanarak büyük bir muvaffakiyete imza attı. SAS Türkiye’nin iş ortağı Linktera da Yılın Seçkin İş Ortağı Ödülü’nün sahibi oldu.
SAS’ın analitik aracılığıyla dünyayı değiştirmesine yardımcı olan dünyanın dört bir yanındaki müşterilerini tanıma, tanıtma ve en düzgünlerini ödüllendirme hedefiyle düzenlediği SAS Müşteri Muvaffakiyet Ödülleri’nde (SAS Customer Recognition Awards) bu yıl Türkiye’den katılan SAS kullanıcısı müşteriler dikkatleri üzerine çekti. SAS Türkiye’nin müşterileri QNB Finansbank, Migros Türkiye ve İGA İstanbul Havalimanı müsabakada farklı kategorilerde toplam 4 ödül kazanarak büyük bir muvaffakiyet sergilediler. SAS Türkiye’nin iş ortağı Linktera da Yılın Seçkin İş Ortağı Ödülü’nün sahibi oldu. Geçtiğimiz yıl boyunca öne çıkan katkıları için müşteri ve iş ortaklarına verilen mükafatlar müşterileri ve iş ortaklarını kutlamanın yanı sıra örnek projelerini tüm dünyaya duyurma imkanı da sunuyor. Mükafatları kazananlar SAS’ın 11-14 Eylül tarihleri arasında ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen SAS Explore 2023 etkinliğinde duyuruldu. Birincilik mükafatı kazanan firmalar aktiflikte kendilerini ve çalışmalarını tanıtma fırsatı buldular.
4 Müşteri Muvaffakiyet, 1 İş Ortağı Ödülü
Türkiye’den SAS müşterilerinin ve iş ortağının kazandığı mükafatların kategorileri şunlar:
QNB Finansbank – Finans Kesiminde Dikkat Cazibeli Bir Başarı
Türkiye finans kesiminde yenilikçi uygulamalarıyla dikkat çeken QNB Finansbank süratli dijitalleşme sürecinin getirdiği dolandırıcılık olaylarındaki artışa en tesirli korunma usulleriyle karşılık vermek ve müşteri memnuniyetini artırmak maksadıyla SAS Fraud Management tahlilini kullanmaya başladı. Uygulamanın kullanılmasından sonra suistimal teşebbüsleri tesirli bir formda önlenirken, müşteri memnunluğu ve banka prestijinin da arttığı gözlendi. Uygulamanın bir diğer yararı da manuel iş yüküne yeni yük getirmeden müşteri bilgilendirme ve onay basamaklarının artması oldu.
Migros – Şahsileştirilmiş Müşteri Tecrübesi, Âlâ Getiri İle Sonuçlandı
Perakende bölümünün güçlü oyuncusu Migros Türkiye, kampanya verimsizliklerini gidermek, uygun kanallardan şahsileştirilmiş iletiler iletmek ve sadakat programının aktifliğini artırmak için pek çok pazarlama kanalında kullanılabilen SAS 360 Engage Digital ve Engage Direct tahlillerini kullandı. Uygulamaların kullanılması sonrasında Money Gold programı üyeliğinde %33, satışlarda ise %40 artış yaşandı. Ticari Kartlar programı, üyelerin %23’ünün birinci alışverişlerini yapmalarını sağlayarak satışlarda %35 artış gerçekleştirildi.
Migros Türkiye, Yılın Yatırım Getirisi ve En Düzgün Çıkış Yapanı mükafatlarını ise kişiselleştirilemiş müşteri tecrübesi çalışmalarında SAS CI360 modüllerinin sunduğu fonksiyonları faal biçimde kullanarak tesirli ve verimli kampanyalar oluşturması sayesinde kazandı. SAS uygulamaları ile Migros Türkiye, uygun müşteri kümelerini tam olarak hedefleyebiliyor, onlarla yanlışsız vakitte bağlantı kurabiliyor ve en uygun kanalların kullanılmasını sağlayabiliyor.
İGA İstanbul Havalimanı – Yeni Jenerasyon Havaalanına Yenilikçi Çözümler
Derin bir müşteri ve yolcu tecrübesine sahip, yeni jenerasyon bir havalimanı olan İGA İstanbul Havalimanı, karmaşık datalar içerisinde ve çoklu dijital kanallı yapısında gerçek bireye gerçek vakitli olarak yanlışsız teklifi sunabilme yeteneği kazanmak için SAS tahlillerini tercih etti. Firma, şahsileştirilmiş tahliller sunmak için yolcuların davranışsal, işlemsel ve bildirimsel datalarını tahlil ettiği mikro gereksinim idaresi ve otomasyonu hayata geçirdi. Burada tahlil ortağı olarak SAS devreye girdi. SAS uygulamaları ile farklı kaynaklardan gelen müşteri bilgilerine dayalı modeller geliştirdi. Yeni uygulama ile müşterilerine SAS tahlilleriyle yürütülen teğe bir ve şahsileştirilmiş bir tecrübe sunar hale geldi. SAS firmaya üç temel alanda proaktif tahliller sunma imkanı veriyor: Kişiselleştirme, davranışsal teklifler ve segmentlere ve özel gereksinimlere nazaran uyarlanmış tahliller. İGA İstanbul Havalimanı, SAS’ın VIYA, ID, ESP ve CI360 Digital eserlerini kullanıyor.
Linktera – Sonuçları Beklentileri Aşan Bir İşbirliği
Linktera sunduğu tahlillerle Türkiye finans dalına bedel katan bir şirket olarak rekabet avantajı elde etmek için ileri analitikten yararlanmanın artan kıymetini biliyor. SAS’ın bölüme özel uyarlanmış, güçlü bir eser ve tahlil paketi sunarak karar alma süreçlerini düzgünleştirme, operasyonları optimize etme ve dataya dayalı içgörülerin gücünden yararlanma marifetleri nedeniyle SAS ile işbirliğine gitme kararı aldı. Firma, SAS ile iştirakinin beklentilerinin ötesinde sonuçlar verdiğini söylüyor. SAS’ın farkını, “ürün satışından fazla kapsamlı bir ekosistem sağlama konusundaki kararlılığı” kelamlarıyla pahalandırıyor. SAS’ın son teknoloji analitik tahliller sunmakla kalmayıp tıpkı vakitte çeşitli etkinlikler düzenleyerek potansiyel iş ağlarını genişletme fırsatları sunduğu da firmanın vurguladığı bir başka husus. |
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
08 Aralık 2024SAĞLIK
08 Aralık 2024EĞİTİM
08 Aralık 2024TEKNOLOJİ
08 Aralık 2024EKONOMİ
08 Aralık 2024Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.