Okulların açılması teknolojik eser satışlarını artırdı. Her yaştan öğrencinin gereksinimlerini karşılamak için kampanyalar düzenleyen MediaMarkt, okula dönüş periyodunda en çok tercih edilen eserleri açıkladı.
Geniş eser yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan, Türkiye’nin en geniş satış alanına sahip elektronik perakendecisi MediaMarkt, her yaştan milyonlarca öğrencinin muhtaçlıkları için okula dönüş kampanyasını haftalar evvel başlatmıştı.
MediaMarkt’ın Türkiye genelindeki 95 mağazasında, mediamarkt.com.tr internet sitesinde ve markanın taşınabilir uygulamasında gerçekleşen kampanya boyunca, şarj kablosu ve şarj adaptörü üzere telefon aksesuarları, kulaklıklar, akıllı telefonlar, şahsî bakım eserleri, bilgisayar aksesuarları ve küçük konut aletleri en çok tercih edilen eserler oldu.
Tüketiciler ayrıyeten, dizüstü bilgisayarları ziyanlı yazılımlardan koruyan antivirüs programlarına ve öğrencilerin okul hayatları boyunca kullanabilecekleri Microsoft Office programlarına ağır ilgi gösterdi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
13 Kasım 2025SAĞLIK
13 Kasım 2025EĞİTİM
13 Kasım 2025TEKNOLOJİ
13 Kasım 2025EKONOMİ
13 Kasım 2025
1
Teknoloji Bağımlılığını Yaratıcılığa Çevirdiler
64257 kez okundu
2
Spor dünyasında gerçekleşen 10 siber saldırı
62945 kez okundu
3
Üstün şarj teknolojisi ve ulaşılabilir fiyatıyla Infinix NOTE 30 Türkiye’ye geliyor
1615 kez okundu
4
F1Ⓡ 23, DLSS Desteği Alıyor
748 kez okundu
5
Samsung Galaxy Buds Serisi, dinleyicilerine yapay zeka destekli ve kullanıcı dostu bir ses deneyimi sunuyor
720 kez okundu