| Bizim Toptan yılın birinci 9 ayında cirosunu yüzde 68 artırdı
Bizim Toptan’ın yılın birinci 9 ayında cirosu bir evvelki yılın tıpkı devrine nazaran yüzde 68 oranında artarak 15,7 milyar TL’ye ulaştı. Çoklu kanal stratejisi ve güçlü dijital altyapısıyla Bizim Toptan, mağaza ve müşteri sayısını istikrarlı formda artırmaya devam ediyor.
Türkiye’nin en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan, 2023’ün birinci 9 ayında yaygın mağaza ve depo ağı, gelişmiş teknolojik altyapısı, Mesken Dışı Tüketim (EDT) alanındaki satış gücü ve küçük esnafa bayilik modeli sunan iştiraki Seç Market ile güçlü bir finansal performans göstererek istikrarlı büyümesini sürdürdü. 9 aylık devirde cirosunu bir evvelki yılın tıpkı periyoduna nazaran yüzde 68 artırarak 15,7 milyar TL’ye yükselten Bizim Toptan, birebir periyotta mağaza yatırımlarıyla pazardaki güçlü pozisyonunu devam ettirerek faaliyet alanını da genişletti. Bizim Toptan, periyot içinde Denizli ve Ankara Yaşamkent’te açtığı 2 yeni mağaza ile Türkiye genelinde toplam 181 mağazaya ulaştı.
Bizim Toptan’ın artan cirosu içinde, tedarikinin büyük kısmını karşıladığı Seç Market kanalının büyümesinin kıymetli katkısı bulunuyor. Esnafa güç veren bayilik modeliyle öne çıkan Seç Market’in Türkiye genelindeki iş ortaklarının sayısı 2 bin 699’a ulaşırken, Bizim Toptan’ın satışları içindeki hissesi da yılın üçüncü çeyreğinde de artmaya devam ederek yüzde 24’e ulaştı. Bizim Toptan’ın profesyonel satış dayanak grubu PROSAF’ın tedarik konusunda müşterilere tek elden sunduğu tahliller ve etkin saha operasyonlarıyla EDT müşteri portföyü ve satış gelirlerini artırması da büyümeye değerli katkı sağladı. PROSAF satışları yüzde 130’lara yaklaşan büyüme oranı ile Bizim Toptan büyümesinin bir öbür lokomotifi olmayı sürdürmektedir.
Hüseyin Balcı: “Ev dışı tüketim ve SEÇ kanalımızın gücü ile istikrarlı büyümemizi sürdüreceğiz”
Şirketin 9 aylık finansal sonuçlarını değerlendiren Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı şunları söyledi: “Başarılı bir performans gösterdiğimiz üçüncü çeyrekte yeni yatırımlarla büyümeyi ve mağaza ağımızı genişletmeyi sürdürürken, EDT ve perakende kanalında da etkin müşteri sayımızı artırdık. Yılın birinci 9 ayında müşteri sayımız 2 milyonu aştı. Hem ferdi hem de kurumsal müşterilerimizin gereksinimlerine çok süratli bir formda yanıt verebilmek ve sürekli daha düzgün bir alışveriş tecrübesi sunmak için dijital altyapımızı güçlendiriyoruz. Portföyümüzde bulunan besinden paklığa binlerce temel muhtaçlık eserini toptan satış fiyatlarıyla, mümkün olan en uygun fiyatlarla sunarak müşterilerimizin bütçelerine ve iktisada katkı sağlıyoruz. Gururla kutladığımız Cumhuriyetimizin 100. yılı hasebiyle da Ekim ayı boyunca özel bir kampanyaya imza attık. Enflasyonla uğraşa dayanak kapsamında indirim ve kampanyalarımız yıl sonuna kadar sürecek. Her vakit olduğu üzere müşterilerimizin yanında olmaya, güçlü lojistik ağımızla eser ve hizmetlerimizi ülkemizin dört bir köşesine kesintisiz olarak ulaştırmaya devam edeceğiz.”
|
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
06 Aralık 2025SAĞLIK
06 Aralık 2025EĞİTİM
06 Aralık 2025TEKNOLOJİ
06 Aralık 2025EKONOMİ
06 Aralık 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
68983 kez okundu
2
HSBC Türkiye, Gelecek İçin Finans projesiyle girişimci gençlerin önünü açtı
1902 kez okundu
3
Yvonne Manzi Makolo yeni IATA Yönetim Kurulu Başkanı oldu
1638 kez okundu
4
Siber Sigortanın MSP’lere Sağladığı 5 Fayda
1250 kez okundu
5
Toros Tarım, İSO 500 Listesi’nde 10 Sıra Birden Yükseldi
1166 kez okundu