İŞ Besin çatısı altında 38 vilayette, 5000’den fazla çalışanı ile 260’ın üzerinde restoranda hizmet veren KFC Türkiye’nin CMO’su Simin Özkar oldu. 17 Temmuz tarihi itibariyle vazifesine başlayan Özkar, KFC Türkiye’nin tüm pazarlama süreçlerden sorumlu olacak.
20 yılı aşkın deneyimi bulunan Simin Özkar, İstanbul Üniversitesi İşletme kısmı mezunudur. Mesleğinde çeşitli dallarda; müşteri idaresi, eser müdürlüğü, pazarlama müdürlüğü ve yöneticiliği vazifelerinde bulunan Özkar, iş hayatına Pars/McCann-Erickson’da Müşteri Yöneticisi olarak başlamış, akabinde TBWA’de Müşteri Yöneticisi olarak devam etmiştir. İpek Kağıt’ta Eser Müdür Yardımcısı, akabinde Eser Müdürü ve Pazarlama Müdürü misyonlarını yürütmüştür. Mesleğine Anadolu Grup’a bağlı Ana Gıda’da Pazarlama Müdürü olarak devam eden Simin Özkar, akabinde Hayat Kimya’da Pazarlama Müdürü olarak başlayıp Küme Pazarlama Müdürü ve Küresel Pazarlama Yöneticisi misyonlarını üstlenmiştir. Son olarak KFC Türkiye’ye katılmadan evvel n11’de Marka Yöneticisi olarak misyon almıştır.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
12 Kasım 2025SAĞLIK
12 Kasım 2025EĞİTİM
12 Kasım 2025TEKNOLOJİ
12 Kasım 2025EKONOMİ
12 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
64519 kez okundu
2
HSBC Türkiye, Gelecek İçin Finans projesiyle girişimci gençlerin önünü açtı
1887 kez okundu
3
Yvonne Manzi Makolo yeni IATA Yönetim Kurulu Başkanı oldu
1626 kez okundu
4
Siber Sigortanın MSP’lere Sağladığı 5 Fayda
1237 kez okundu
5
Toros Tarım, İSO 500 Listesi’nde 10 Sıra Birden Yükseldi
1151 kez okundu