Koç Topluluğu şirketlerinden Setur’un, Pazarlama ve Kurumsal Bağlantı Yöneticiliği vazifesine Ömer Özkan Şakar getirildi. Dijital pazarlama, e-ticaret ve marka stratejisi belirleme alanlarında 15 yılın üzerinde deneyime sahip Şakar, sahip olduğu tecrübesi, seyahatin önündeki pürüzleri kaldırarak hayatları zenginleştirmeyi hedefleyen Setur’a aktararak, şirketin stratejik gayelerine ulaşmasına takviye olacak.
Koç Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 2007 yılında mezun olan Şakar, yüksek lisansını Universitat Pompeu Fabra’da tamamladı. Kariyerine 2010 yılında sahibinden.com’da başlayan Şakar, 2011-2016 yılları ortasında sırasıyla Markafoni ve Teknosa şirketlerinde dijital pazarlama alanında yönetici durumlarında çalıştı. 2016-2019 yılları ortasında Google’da Sanayi Yöneticisi olarak devam eden Şakar, 2019-2022 yılları ortasında da sırasıyla Metglobal ve n11 şirketlerinde E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Yöneticiliği misyonlarında bulundu. Şakar, Setur’a katılmadan evvel, son olarak, 2022-2024 yılları ortasında Trendyol’da Global Platformlar-Pazarlama Önderi misyonunda bulunuyordu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
10 Kasım 2025SAĞLIK
10 Kasım 2025EĞİTİM
10 Kasım 2025TEKNOLOJİ
10 Kasım 2025EKONOMİ
10 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
64000 kez okundu
2
HSBC Türkiye, Gelecek İçin Finans projesiyle girişimci gençlerin önünü açtı
1886 kez okundu
3
Yvonne Manzi Makolo yeni IATA Yönetim Kurulu Başkanı oldu
1622 kez okundu
4
Siber Sigortanın MSP’lere Sağladığı 5 Fayda
1236 kez okundu
5
Toros Tarım, İSO 500 Listesi’nde 10 Sıra Birden Yükseldi
1149 kez okundu