Dijital kanallarla birlikte mağaza yatırımlarında da sürat kesmeyen Teknosa, Bursa Downtown’da yeni bir mağaza açarken, İstanbul Vialand mağazasını tüketici gereksinim ve beklentilerine nazaran yenileyerek teknoloji tutkunlarının ilgisine sundu.
Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, Türkiye genelindeki mağaza yatırımlarını sürdürüyor. Teknosa, Bursa’daki mağaza sayısını 6’ya çıkararak, Bursa Downtown’da yeni mağazasını tüketicilerle buluşturdu. Dijital konseptte oluşturulan mağaza, beyaz eşya dahil en çok muhtaçlık duyulan teknoloji eserlerini en uygun tecrübeyle müşterilerin ilgisine sunmaya başladı.
Müşteri gereksinim ve beklentilerine nazaran mağazalarını daima olarak geliştiren Teknosa, İstanbul Vialand mağazasını da bu kapsamda yeniledi. İstanbul’da 36 mağazayla hizmet sunan Teknosa, yenilenen mağazada beyaz eşyadan bilgi teknolojilerine, telekomdan küçük mesken aletlerine en çok gereksinim duyulan teknoloji eserlerini tüketicilerle buluşturuyor.
Teknosa, Türkiye’nin 64 vilayetinde 184 mağaza ve online kanallarıyla müşterilerin teknolojiye dair tüm gereksinimlerinde yanında oluyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
13 Kasım 2025SAĞLIK
13 Kasım 2025EĞİTİM
13 Kasım 2025TEKNOLOJİ
13 Kasım 2025EKONOMİ
13 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
64847 kez okundu
2
HSBC Türkiye, Gelecek İçin Finans projesiyle girişimci gençlerin önünü açtı
1891 kez okundu
3
Yvonne Manzi Makolo yeni IATA Yönetim Kurulu Başkanı oldu
1626 kez okundu
4
Siber Sigortanın MSP’lere Sağladığı 5 Fayda
1238 kez okundu
5
Toros Tarım, İSO 500 Listesi’nde 10 Sıra Birden Yükseldi
1153 kez okundu