Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, tüketici oylarıyla üst üste 7’nci kere “Teknoloji Perakendecisi” kategorisinde en cool marka seçildi.
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle bu yıl 7’ncisi gerçekleştirilen “Cool Markalar Araştırması”nda bir defa daha tüketicilerin en havalı bulduğu markalar ortasındaki yerini aldı. Türkiye’yi teknoloji market konseptiyle tanıştıran Teknosa, 2015 yılından beri düzenlenen ve 30’u aşkın kategoride binlerce kulanıcının oylarıyla yapılan çalışma sonucunda bu yıl da “Teknoloji Perakendecisi” kategorisinde birinci oldu.
Teknosa’nın teknoloji market kategorisinde üst üste 7 kere “Cool Marka” seçildiği Cool Markalar Araştırması Şubat-Mart 2023 tarihleri ortasında gerçekleştirildi. Araştırma verisi, geniş Roamler Türkiye üye havuzundan 18-54 yaş ortası 1000 iştirakçiden taşınabilir uygulama aracılığıyla toplandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
SAĞLIK
11 Kasım 2025SAĞLIK
11 Kasım 2025EĞİTİM
11 Kasım 2025TEKNOLOJİ
11 Kasım 2025EKONOMİ
11 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
64237 kez okundu
2
HSBC Türkiye, Gelecek İçin Finans projesiyle girişimci gençlerin önünü açtı
1886 kez okundu
3
Yvonne Manzi Makolo yeni IATA Yönetim Kurulu Başkanı oldu
1625 kez okundu
4
Siber Sigortanın MSP’lere Sağladığı 5 Fayda
1236 kez okundu
5
Toros Tarım, İSO 500 Listesi’nde 10 Sıra Birden Yükseldi
1150 kez okundu